You are here

21.09.2015 СУВГ Звіт

 

                                              ЗАТВЕРДЖЕНО 
                                                 Наказ Міністерства

                                                                                економічного розвитку і торгівлі України

                                                             15 вересня 2014 р № 1106 
                                                                                                                                                          
ЗВІТ №4 від 17.09.2015
про виконання договору

1. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.

ВДЗ  308 (05.08.2015)  від 05.08.2015, № оголошення у бюлетені -174675.

2. Договір про закупівлю.

2.1. Номер договору. Договір №130

2.2. Дата укладення договору. 22.08. 2015 р.

2.3.Сума, визначена в договорі про закупівлю. 118820,00грн.(Сто вісімнадцять тисяч вісімсот давдцять грн..00коп). у т.ч. ПДВ-19803,33грн.(дев’ятнадцять  тисяч вісімсот три грн.33коп.)

3. Замовник.

3.1. Найменування. Снігурівське управління водного господарства

3.2. Код  за ЄДРПОУ. 01033935

3.3. Місцезнаходження. Вул.Леніна,196,м.Снігурівка,

Миколаївська обл.,57300

4. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.

4.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.Управління каналів

Інгулецької зрошувальної системи

4.2. Код за ЄДРПОУ /реєстраційний номер облікової картки   платника податків. 01034142

4.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс.

Вул. Леніна,196, м.Снігурівка, Миколаївська обл., 57300

           тел./телефакс (05162)2-12-47

5. Предмет закупівлі.

5.1. Найменування. Код ДК-36.00.2 «Обробляння та розподіляння

води трубопроводами» (послуги з подачі води на зрошення)

5.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг за договором. 2600000 м3.

5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.   Вул.Леніна,196,м.Снігурівка,Миколаївська обл.,57300

5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг за договором. Серпень-вересень 2015 року.

6. Строк дії договору. До 30.09.2015 року.

7.Сума оплати за договором. 118820,00грн.(Сто вісімнадцять тисяч вісімсот давдцять грн..00коп). у т.ч. ПДВ-19803,33грн.(дев’ятнадцять  тисяч вісімсот три грн.33коп.)

 

Голова комітету з конкурсних торгів                                           Берест В.П.